M&J – armastus võidab kõik!

Armastus võidab kõik!
Ka keerulised ja ootamatud ajad ning pulma mitmekordse edasilükkamise!
Ja ka selle kui suurest umbes 80 külalisega pulmapeost saab pidu vaid 11-le kõige erilisemale ja kallimale inimesele.
Ja mis selle juures veel kõige ilusam on? Paar ei kahetse hetkekski, et asjad just sedasi läksid. Vastupidi  – see päev sai nii ilus just seetõttu!

Millest ma räägin? 🙂
2020 oli erakordne aasta. Mitmed pulmad jäid ära, lükkusid edasi uude aastasse või siis lihtsalt samas aastas paari kuu võrra edasi – lootuses, et asjad muutuvad ja seda paremuse poole.

M&J pulmaga olid lood eriti “põnevad”!
Kuna tegu oli Eesti – Norra pulmaga, kus suur osa külalisi pidid saabuma Norrast, siis oli imselge, et niisama lihtsalt selle pulma korraldamine ei suju. Esimene samm oli pulma juuni kuust septembrisse lükkamine. Kaalusime ka augustit..
Kõik tegijad said ükshaaval üle küsitletud kas neile see plaan sobib ja milline on võimalik uus kuupäev. Õnneks – ja ma tänan siinkohal südamest – oma armsaid koostööpartnereid – kes on niivõrd mõistvad ja vastutulelikud – leidsime me uue, kõigile sobiva kuupäeva.
Plaan B paigas, asusime ootama – mida teeb Covid19 ja milline on olukord riikide vahel paari kuu pärast.
Augusti kuus hakkas selgeks saama, et algselt planeeritud suurt pulmapidu me vist siiski korraldada ei saa. Kuigi pruutpaar seda väga väga soovis!
Millised on alternatiivid?
Millal teha viimane otsus?
Ütlen ausalt – isegi mina olin sellises olukorras, et ei teadnud mida teha või millist nõu paarile anda. Aga tuli jääda rahulikuks.
Meil olid laual kaks valikut – ja otsus nende vahel tuli teha pm kohe.. nädalaga…
a.) jätta pulmapidu üldse ära ning M&J oleksid abiellunud Norras.
b.) korraldada väike armas intiimne pulmapäev vaid 11 inimesele. Ja kui nii – siis milline see päev oleks?  Päris sama kontseptsiooni mis suure peo puhul me alles jätta ei saanud.

Lõpliku otsuse langetasime paariga 1 nädal enne pulma toimumise  kuupäeva!
Valikuks jäi variant b – pidu 11-le.
Mis oli imeline, et pruutpaar ei loobunud pea mitte ühestki valitud tegijatest/koostööpartneritest.
Mõned muudatused tuli siiski teha – muutsime toitlustajat – sest M&J soov oli pakkuda oma külalistele restorani kvaliteediga 5 käigulist õhtusööki.
Vahetasime välja ka suure tantsubändi – romantilisema ja õhtusöögi stiilis pulma sobivama koosseisu vastu.
Aga kõik muu  koht, paaripanija, torditegija, fotograaf, videograafid ja muidugi mina 🙂  – jäid samaks.

See oli ALL IN pulm! Ja see sai nii ilus!

Huvitav on ka see, et 2020 aastal tehti ka minule abieluettepanek 🙂 (Ütlesin JAH)
Ja mitmed inimesed on uurinud, et milline siis tuleb ühe PULMAKORRALDAJA PULM 🙂 – ütlen ausalt, ma ei tea veel! Aga M&J päev andis ette päris ilusa näite milline üks absoluutselt võrratu pulm olla võiks! Kes teab, vb võtan neist eeskuju 🙂

Seda ilu ja tunnet mis Kõue mõisas tol päeval ja õhtul valitses on raske siia sõnadesse panna.
Seal oli nii palju armastust! Õnnepisaraid. Ühtekuuluvustunnet. Kirge. Ilu, Headust. Elegantsust. Stiili ja võrratuid maitseid.
Kõike seda ülivõrdes!
Ja mis minu jaoks selle päeva eriliselt eriliseks tegi  – muidugi pruutpaar. Olen öelnud, et mulle meeldib kui ma näen armastust.
M&J vahel oli nii palju seda ilusat tunnet – kaks inimest – teineteise jaoks loodud!
Mul on siiralt hea meel.

 

Fotod: suurepärane Sandra Palm
Pulma täiskorraldusteenus, dekoreerija ja päeva koordineerija: Egerta.ee
Lillede teostus: armas Marju Avamere


Head sõnad / Kind words:
M&J:


We already felt a bit overwhelmed by organizing a wedding in Estonia from our home in Norway, when the pandemic suddenly hit us, and everything became ten times more complicated.
Thankfully, we had the calm, professional and empathetic support from Egerta to guide us through delays, a change of venue, dramatically reducing the number of guests and the risk of having to cancel the whole thing.
Ultimately, we had a magical and unforgettable day with the people closest to us, and we are so grateful to Egerta for making everything run smoothly.
Every detail was managed exactly according to our preferences – from decorations to the live music, food and drinks, and the great venue at Kau Manor.

Thank you so much for all your help!
M&J